Create your flash banner free online کسب درآمداینترنتی درقرن 21
کسب درآمداینترنتی درقرن 21
( تصمیم بگیرید، پشتکار داشته باشید ، پول دریافت کنید )


  پادشاه سایتهای کلیکی جهان (Neo bux)

الف - آشنایی با سایت نئوباکس

1-  بزرگترین، معتبرترین ، قدیمیترین ومعروفت و خوش حساب ترین وقابل اطمینان ترین سایت کلیکی جهان سایت نئوباکس (Neobux ) میباشد.

2-  سایت کلیکی کاملا حرفه ای با ملیت کشور پرتغال با سابقه مفید 6 سال (از سال 2008 فعالیت داشته )و تاکنون بیش از20 میلیون عضو از سراسر جهان را داراست .

3- این سایت هیچ کشوری را مورد تحریم من جمله ایران قرارنداده است .

4-  حداقل پرداخت این سایت 2 دلارمیباشد .

5- از پشتیبانی این سایت می توان به چت آنلاین و انجمن بزرگ کاربران، حساب شخصی(ACCOUNT) امکان اجاره ی زیر مجموعه و امکان مصرف کردن درآمد برای اجاره ی زیرمجموعه.داستن سیستم ضد هک،سیستم پرداخت وجه به کاربران از طریق حساب  Paypal و Payza ، آگهیهای تظمین شده روزانه ،پرداختهای مالی سریع به کاربران، سیستم توقیف و بستن حسابهای تقلبی و ... اشاره کرد

6-  پرداخت آنی و فوری (برخلاف سایتهای دیگر که فرایند پرداختشان چندین هفته تا چندین ماه طول می کشد)

 




ارسال توسط گروه نویسندگان

 قبل از آموزش سایتهای کلیکی مواردی را متذکر میشوم :

1-آموزشهای ذکر شده درسایت مستلزم صرف وقت و هزینه وتجربیات زیادی است که من درمدت مدید و طولانی کسب نمودم ومجانی دراختیار هم وطنان عزیز جهت بالا بردن سرانه درآمد مردم بخصوص حوانان قرار میدهم اگر مایل به ادامه کار و کسب در آمد هستید خواهشمندم تمامی نکات ذکر شده ذیل را ریز به ریز مطالعه و به آن عمل نما ئید .

2- این کار را به عنوان شغل اصلی مد نظر قرارندهید..به این کار بعنوان شغل دوم در کنار کارهای دیگرنگاه کنید.

3- با عضو شدن درسایتهای کلیکی بصورت تفریح وتفنن نگاه نکنید زیرا وقت گرانبهای خود را تلف کرده وجای کسانی را که مستحق کاربا سایتهای کلیکی هستند وعلاقه مند به کسب درآمد اینترنتی، جای آنها را میگیرید چون بعضی از سایتها از نظرعضو گیری محدودیت دارند .

4-ثبت نام در سایتهای کلیکی مهم نیست  تبلیغات موجود درسایتها را دیدن مهم است چون ازاین طریق کسب در آمد خواهید کرد .

5- به هیج عنوان از یک کامپیوتردوباردریک سایت ثبت نام نکنیدد چون شمارهIP کامپیوتر شما درآن سایت ثبت شده وازثبت نان مجدد جلوگیری وبعضی مواقع باعث بسته شدن اکانت یا حساب کاربری شما خواهد گردید.

6- تبلیغات موجود درسایتها را یکی یکی ببینید .هر کلیک به صورت جداگانه بایستی انجام گیرد . هر تبلیغ مدت زمان خود را دارد بایستی صبر کرد تا مدت زمان تبلیغ به اتمام رسد سپس سراغ تبلیغ دیگررفت و کلیک کرد درغیراین صورت با پیام خطا مواجه خواهید شد.

7- در طی روز اگر وقت دارید به سایتهای ثبت نام کرده سر بزنید چون بعضی مواثع  تبلیغات مجدد که شما ندیده اید در سایت قرارمیدهند.

8- در چندین سایت معتبرثبت نام وعضو شوید کاردریک سایت شاید برای شما خسته کننده باشد اما کاربا چند سایت میتواند به شما امید و انرژی دهد چون در آمد بیشتری کسب خواهید کرد.

9- هر سایتی برای خودش قوانین خاصی دارد سعی کنید آن قوانین را رعایت فرمائید تا مبلغ فعالیت شما در آن سایت بلوکه نشده وبه دستتان برسد .

10- بعد از مدتی کلیک بر روی تبلیغات سایتها مقادیری مبلغ عاید شما خواهد شد ناامید و مایوس از مقدارکم آن نباشید روش اصلی کار و کسب اینترنتی از زیر مجموعه های شما خواهد بود که بعدا توضیحات مفصل در این خصوص ارائه خواهد شد .

11- در صورت امکان از برنامه firefox  به جای internet explorer  در کامپیوتراستفاده نمائید چون در برنامه firefox  میتوانید همزمان درجندین سایت به مشاهده تبلیغات وکلیک کردن بپردازید

12-هرموقع وقت کردید سری به این سایت بزنید جون مطالب جدید و بدرد بخوری درآینده درسایت قرارخواهد گرفت وهر مشگلی و یا سوالی در این خصوص دارید میتوانید با ایمیل من smwth1346siamack@yahoo.com در تماس باشید  پس همیشه به جمله زیر که رمز موفقیت شما ست توجه خواص داشته باشید :

        تصمیم بگیرید ، اراده وپشتکارداشته باشید ، پول دریافت نمائید

                                   موفق و موید باشید




تاریخ: یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:سایتهای کلیکی,,
ارسال توسط گروه نویسندگان

فرق  network marketing(شرکتهای هرمی) با سایتهای ptc یا کلیکی

1- در شرکتهای هرمی سرمایه گذاری انجام گرفته و بایستی زیر شاخه  یا زیرمجموعه گرفت . درصورت عدم اخذ زیر شاخه امکان متضرر بودن بیشتراست ولی در سایتهای کلیکی به ازاء کاری که به آنها انجام میدهید حق الزحمه دریافت میکنید حتی اگر زیر مجموعه نگیرید .

2- درصورت گرفتن زیر مجموعه درسایتهای کلیکی ( با حق الزحمه ای که از سایت دریافت میکنید)ویادرصورت تمایل وخواست خودبرای خرید زیر مجموعه ، اگر میخواهید زودتر پیشرفت نمائید درآ مدتان بالاتر خواهد یافت ولی در شرکتهای هرمی حتما باید سرمایه گذاری نمائید.

3- درشرکتهای هرمی افراد چند سطح پایینتر هم به شما سود میرسانندولی در سایتهای کلیکی فقط از یک سطح سود میگیرید یعنی یک پله ای است .

4-در سایتهای کلیکی گرفتن پورسانت مشروط به کلیک کردن تبلیغات در 24 ساعت گذشته است ( حد اقل 4 تبلیغ و تعداد آنها بستگی به خود سایت دارد و متفاوت است ) ولی در شرکتهای هرمی لازم و ضروری است که در ایتدای کار سرمایه گذاری کرده تا سود دریافت نمائید و فرد فعالیتی نیز ندارد .

5- در شرکتهای هرمی به اصطلاح دو بال چپ و راست داریم و این دو بایستس بالانس باشند یعنی به ازاء هر تعداد مساوی و معینی در چپ و راست شما به سود میرسید ولی در سایتهای کلیکی هیچ الزامی به بالانس بودن نفرات زیر مجموعه نمیباشدو هر کسی نفرات بیشتری داشته باشد سود بیشتری میبرد چه این نفرات مستقیم باشد چه اجاره ای




تاریخ: شنبه 30 فروردين 1393برچسب:سایتهای کلیکی ,پورسانت, زیر مجموعه,
ارسال توسط گروه نویسندگان

      آیا به دنبال روش های کسب درآمد اینترنتی و راه های به دست آوردن پول از اینترنت هستید؟

 آیا شنیده اید که می توان از طریق اینترنت به درآمد رسید ولی نمی دانید چگونه؟

آیا شما روزانه از اینترنت برای بازی کردن استفاده میکنید در کنار آن میتوانید با صرف 10 دقیقه در روز از اینترنت کسب درآمد نمایید یعنی حد اکثر استفاده را از اینترنت ببرید چگونه ؟

آیا شما ازاینترنت فقط برای چط کردن استفاده میکنید میتوانید با اختصاص فقط ده دقیقه درروزازاینترنت پول در بیاورید چگونه؟.

آیا شما ازاینترنت فقط برای گشت زنی درسایتها و دیدن مطالب و تصویر آنها استفاده میکنید میتوانید د کنار آن با صرف ده دقیقه در روز پول در بیاورید چگونه ؟

این یک راه ساده بدون ریسک و سرمایه و با حداقل زمان است که میتوان از اینترنت کسب درآمد کرد .

این یک سایت سرگرمی و تفریحی نیست خواهشمند است برای سرگرمی و یا کنجکاوی عضو سایتهای ذکر شده نشوید  تا کسب درآمد میلیونی فقط یک قدم فاصله دارید   

نگران نباشید! ما شما را راهنمایی میکنیم. اگر شما به کامپیوتر و اینترنت علاقه بسیاری دارید، آموزش های ما را با همت و تلاش خود به کار گیرید تا موفق شوید. کسب درآمد اینترنتی هم می تواند سخت باشد و هم آسان ولی باید از یک نقطه آغازین شروع نمود و توان خود را به کار گرفت تا به موفقیت رسید. یاد می گیرید که کسب پول از اینترنت چندان هم سخت نیست!

قبل از معرفی روش های کسب درآمد از طریق اینترنت، بیت زیر را چندین مرتبه بخوانید:

نا برده رنـج گـنـج میسـر نمی شـود مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد

اگر به دنبال درآمد خوبی هستید باید سعی و تلاش کنید تا موفق شوید. معمولا هرچه تلاش بیشتر باشد، درآمد هم بیشتر خواهد بود. رمز موفقیت ما و شما در جمله زیر است

تصمیم بگیرید ، پشتکار داشته باشید ، پول دریافت کنید




ارسال توسط گروه نویسندگان

فلسفه وجودی ساخت سایت های کلیکی:

          تولیدکنندگان و فروشندگان جهت فروش وتبلیغ کالای خود نیاز به تبلیغ در سراسراینترنت را دارند.از آن جایی که این افراد نمی توانند به سراغ تمامی سایت های مختلف در اینترنت رفته و از آن ها جهت تبلیغات خود استفاده نمایند برای رفع این مشگل سایتهای کلیکی بوجود آمده است.بدین منظور تولید کنندگان و فروشندگان تبلیغات خود را به شکل بنرهای تبلیغاتی دراختیار یک سایتها قرار می دهند و تمام کاربران اینترنت می توانند با عضویت در این سایت ها ، با کلیک کردن بر روی تبلیغات سایت های فروشگاهی و غیره باعث بازدید و تبلیغ آنها شده و مبلغی نیز به حساب کلیک کنندگان واریز گردد.

 




تاریخ: شنبه 23 فروردين 1393برچسب:سایت کلیکی, تبلیغات اینترنتی,,
ارسال توسط گروه نویسندگان

مزایای استفاده ازسایتهای کلیکی:

1-  نیازی به هیچ سرمایه ای نیست .

2- ابزارمورد نیازکامپیوترواینترنت میباشد.

3- زمان زیادی نمیگیرد ( یک یا چند ساعت درروز )

4- درهرموقع ازروزویا شب میتوان کار کرد .

5- با شغلهای دنیای واقعی کاملا متفاوت میباشد .

 6- پتانسیل بالایی برای درآمد زایی با فعالیت اصولی دارد.

7- بصورت رایگان ثبت نام میشود .میانگین درآمد زایی ازسا یتها بالا بوده وبستگی به تعداد آگهی موجود درسایت دارد

 

 




ارسال توسط گروه نویسندگان

PTC چیست ؟

     PTC مخفف ( paid to click) به معنای پرداخت بازای هرکلیک می باشد یعنی میتوان بازای هرکلیک مبلغی پول دریافت کرد ( کلیک برروی آگهی ها و تبلیغات سایت نه کلیک روی هرچیزی ) هرسایتی که این قابلیت را داشته باشد که به ازاء کلیک بر وی تبتیغات پول پرداخت نماید ptcگفته میشود.

 




تاریخ: سه شنبه 19 فروردين 1393برچسب:پی تی سی, سایت ,PTC,کلیک, آگهی , پرداخت پول,
ارسال توسط گروه نویسندگان

تجارت الکترونیکی چیست ؟

    تمام ابعاد وفرآیند بازاررا که بتوان با اینترنت انجام داد تجارت الکترونیکی گویند . بطورکلی واژه تجارت الکترونیک اشاره به معاملات الکترونیکی مینماید که ازطریق شبکه های ارتباطی انجام میپذیرد .ابتدا خریدارویا مصرف کننده به جستجوی یک مغازه مجازی ازطریق اینترنت میپردازد وکالارا ازطریق پست الکترونیکی سفارش  ونهایتا کالا را تحویل میگیرد. 

 




تاریخ: شنبه 24 اسفند 1392برچسب:تجارت الکترونیکی,شبکه اینترنت , آموزش,
ارسال توسط گروه نویسندگان

         تاکنون چقدر فرصتهای گرانبها را از دست داده اید ؟مگر نمیدانید زندگی تجربه ای است که تنها یک بار تکرار میشود ؟برخیزید و با تلاش و عزم راسخ زندگی تازه ای را شروع کنید و گذشته و آینده را فراموش کرده و به همین امروز فکر کنید.شکست خوردن هرگز مایه شرمساری نیست بلکه شرمساری تنهااز تلتش نکردن سرچشمه میگیرد . ما انسانها زندگی نمی کنیم بلکه همواره در اندیشه زندگی کردن به سر میبریم !

         فردا از انجام دادن چه کاری پشیمان خواهیم شد ؟پشیمانی علاجی ندارد ولی میتوان به راحتی جلوی آنرا گرفت و زمان این کار همین الان است .چیزی که انسانها را بیش از هر چیزی در زمان حال پریشان میکند مسئله بی پولی است . پول همه چیز نیست ، پول خوشبختی نیست اما میتواند برایتان خوشبختی ببار آورد و نحوه زندگی شما را تغییر دهد به همین دلیل است که امروزه هر کس به هر طریقی بخاطر کسب پول تلاش میکند .اما نقطه ای که خیلی ها از آن غافلند و یا آنرا فراموش کرده اند این است که زمانه فرق کرده و خیلی از مشاغلی که روزی پر در آمد بوده اند امروزه جزء مشاغل کم در آمد و نامتناسب با عصر حاضر تلقی میشوند .

         انسانها فراموش کرده اند که همراه با ظهور سالهای نوین، نیازهای انسانها نیز تغییر کرده و به همین نسبت  نحوه کسب در آمد هم تغییر خواهد کرد .پس شما دوست عزیز که این مطلب را مطالعه میفرمایید باید بدانید که برای کسب ثروت باید کاری غیر از آنچه دیگران انجام میدهند انجام دهید .

         خودتان را باور داشته باشید تا صاحب بهترین زندگی و امکانات شوید . اگر روزی تسلیم مشکلات شوید چه چیزی عاید شما خواهد بود ؟اگر بی امان به مشکلات بتازید چه چیز بدست خواهید آورد ؟آیا باهم فرق نخواهند داشت ؟ این را هم فراموش نکنید که پول در آوردن هم مثل هر چیز دیگری فرمول خاص خود را دارد ( خصوصا در این زمانه )فرمولی که وقتی آنرا فرا گرفتید و به نحو خوبی آنرا انجام دادید راه پول سازی را برای خودتان تاابد هموار کرده اید .

           دوست عزیز که در حال مطالعه این مطلب میباشی ، من این مطالب را مینویسم تا شماهم متوجه شوی که برای ثروتمند شدن به ابزار خاصی نیاز نداری بیکه فقط کافی است به خود آیی و ایده ای را که در سر داری به منصه ظهور برسانی !!اگر هم که هیچ ایده ای برای این منظور در سر نداری توصیه میکنم این ویلاگ را تا پایان مطالعه کنی . مطمئنم که ایده لازم را پس از مطالع مطالب بدست خواهی آورد لطفا مطالب را با حوصله و با دقت کافی بخوان تمام راههایی که درآن برای کسب ثروت بدان اشاره شده است صد در صد عملی است . اگر حوصله و پشتکار برای اجرا کردن تک تک روشهای ارائه شده نداری خواهشمندم دنبال این کار مرو

به امید موفقیت روز افزون برای شما و...

 




تاریخ: پنج شنبه 22 اسفند 1392برچسب:پول , پول سازی , کسب در آمد , موفقیت , خوشبختی ,
ارسال توسط گروه نویسندگان

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 50
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 313
بازدید کل : 208788
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آشنایی با تکثیرو پرورش زالوی طبی