Create your flash banner free online کسب درآمداینترنتی درقرن 21
کسب درآمداینترنتی درقرن 21
( تصمیم بگیرید، پشتکار داشته باشید ، پول دریافت کنید )


     ترجمه کامل قوانین سایت نئوباکس (Neobux)

 دوست عزیز قبل از شروع کار با سایت نئوباکس جهت کسب در آمد خواهشمندم قوانین سایت را کاملا مطاله و سپس اقدام به کار نمائید . اگر اشتباهی در روش کار داشته باشید اتوماتیک وار اکانت شما بشته خواهد شد . متشکرم

 1  انجمن ها، چت آنلاین و رفتار کلی کاربر

1.1. شما بجز مناطق محرمانه، به خواندن تمامی انجمن ها دسترسی دارید.

1.2. زمانی که شما ثبت نام می کنید و وارد حساب خود می شوید، می توانید تاپیک های جدید یا نظرسنجی بسازید یا در نظرسنجی ها و بحث های قبلی شرکت کنید و همچنین به چت دسترسی خواهید داشت.

1.3. شما باید به تمام کاربران انجمن احترام بگذارید وگرنه مشمول محرومیت می شوید.

1.4. این حق شماست که بدون بی احترامی و متهم کردن کاربران دیگر، نظر خود را ارائه کنید.

1.5. هرگونه تبلیغات، تلاش برای دریافت زیرمجموعه، درخواست، تبدیل یا پیشنهاد های مالی، و یا درخواست یا پیشنهاد هرگونه سرویس در انجمن ها و در چت ممنوع است. اسپم کردن (Spamming) در انجمن ها و چت با پیامهای نامربوط یا محتواهای غیرقانونی نیز ممنوع است.

1.6. هرگونه تهمت زدن بدون مدرک، تهدید، ارعاب یا بی احترامی نسبت به NeoBux و یا کارکنان یا همیاران NeoBux، اینجا یا هرجای دیگر بی حرمتی شناخته شده و ممکن است باعث حذف امتیاز استفاده از چت و انجمن شود، به همین شکل باعث به تعلیق در آمدن حساب یا هرگونه انتفاعات دیگر نیز می شود.

1.7. ارسال تاپیک و پیامهایی که مستقیماً یا غیر مستقیم برای NeoBux، کاربرانش، یا اسپانسرهایش و یا ارائه دهنده های سرویس مضر باشد به عنوان یک تجاوز شناخته شده و به شدت ممنوع می باشد.

1.8. شما باید 30 عدد کلیک انجام داده باشید تا بتوانید از انجمن ها و چت استفاده کنید.

 2   حساب کاربری

2.1. از آنجایی که رمز عبور شما باید از دیگران مخفی بماند، ما آن را با یک فرمت غیرقابل بازخوانی ذخیره می کنیم. پس درصورتی که حساب شما هک شد، ما هیچ گونه مسئولیتی را قبول نمی کنیم. درصورتی که شما رمز عبورتان را درخواست کنید، یک رمز عبور جدید به ایمیلتان ارسال می گردد.

2.2. شما تنها می توانید یک حساب داشته باشید. هرگونه تلاش برای ساختن بیش از یک حساب باعث از بین رفتن همه ی آنها می شود. این مسئله همچنین شامل حساب های Alertpay، Paypal یا NETELLER نیز می شود. این حساب ها باید یکتا باشند و نباید بین دو کاربر، مشترک باشند.

2.3. شما تنها می توانید از یک IP در شبانه روز برای دیدن تبلیغات استفاده کنید.  از سوی دیگر، شما می توانید از چندین IP برای ورود به حسابتان استفاده کنید. هرگونه تلاش برای عمل کردن حلاف این قوانین باعث مسدود شدن حساب شما می شود. لاگین کردن از پراکسی ها یا شبکه های اشتراکی مانند مدرسه، شبکه های LAN، کافی نت ها و... نیز ممنوع است.

2.4. آدرس ایمیل شما به کسی نشان داده نمی شود. همچنین به کسی داده نمی شود و فروخته هم نخواهد شد.

2.5. حساب های کاربری قابل انتقال به غیر نیستند.

2.6. NeoBux اطلاعات کاربران را بر اساس درخواست آنها تغییر نمی دهد.

2.7. کاربرانی که هنگام ثبت نام یا تغییر در اطلاعات خود، اطلاعات دروغین و نادرست وارد کنند، حسابشان مسدود خواهد شد.

2.8. بر روی هرکامپیوتر تنها یک حساب برای دیدن تبلیغات قابل استفاده است. اگر از آن بیشتر شود همه ی آن حساب ها مسدود خواهند شد.

2.9. شما فقط می توانید حدا اکثر از 3 کامیپیوتر مختلف در طول یک دوره 10 روزه برای دیدن تبلیغات استفاده کنید.هر گونه تلاش برای در طول این دوره منجر به مسدود شدن حساب شما می شود.

 2.10. شما نمی توانید از Auto Redirection به سایت NeoBux استفاده کنید و همچنین اجازه ی استفاده از فریم به سایت NeoBux را ندارید.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط گروه نویسندگان

اطلاعات عمومی سایت نئوباکس

 

نئوباکس(Neobux)

 

انواع عضویت

سال تاسیس

پرداخت بازاء هر کلیک

( دلار)

دریافت از کلیک هر زیر مجموعه

( دلار)

تعداد آگهی های استاندارد

حداکثر تعداد زیر مجموعه مستقیم

حد اقل مقدار موجودی برای برداشت

مدت زمان درخواست وجه تاواریزی به حساب شخصی

حساب بانکی اینترنتی

استاندارد

2008

   0.001   0.001

4

30

2 دلار

آنی

Paypal

Payza

طلایی

0.01

0.005

9

200

2 دلار

آنی

آلتیمیت

0.02

0.01

15

نا محدود

2 دلار

آنی

کلیک برای ثبت نام در سایت

 




ارسال توسط گروه نویسندگان

آموزش نحوه مشاهده تبلیغات در سایت نئوباکس :  

   اصل فعالیت شما در این سایت کلیک بر روی تبلیغاتی است که هر24 ساعت تعداد مشخصی آگهی و تبلیغات از طرف سایت نئوباکس دراختیار شما قرار میدهد (کلیک بر روی این تبلیغات باعث بالا رفتن آمار بازدید سایت ها میشود که نئوباکس ازاین طریق برای خود کسب درآمد میکند و شما به عنوان کلیک کننده پورسانت این درآمدها را کسب میکنید ). این آگهی ها به چند دسته تقسیم میشوند و هر کدام یک قیمت مشخصی دارند ، و شما هر زمان که روی این آگهی ها و تبلیغات کلیک کنید مبلغ مشخص به حسابتان افزوده میگردد.که میتوانید موجودی حسابتان را چک کنید اما چگونه ؟

        پس ازورود به سایت نئوباکس و حساب کاربریتان صفحه ای بازمیشود( تصویر زیر) که در قسمت میانی بالای صفحه قسمت View Advertisement فابل رویت است که لینکهای کلیکی شما درآنجا قرار دارد تا با کلیک بر روی آنها پورسانت به شما تعلق گیرد. درجلوی این لینک عددی نمایش داده میشود که تعداد لینکهای قابل کلیک شما در آن زمان میباشد.معمولا سه عدد به رنگهای خاکستری (آگهی های میکرو)و4 عدد به رنگ نارنجی (آگهی های استاندارد)وتعدادی به رنگ بنفش (آگهی های ثابت ) را نشان میدهد . این تبلیغات هر24 ساعت ریست میشوند ولی درطول روز هم یک تعداد تبلیغ نیز اضافی در سایت قرار میگیرد که میتوانید روی آنها هم کلیک نمائید .

بر روی View Advertisement  کلیک کنید صفحه ای مثل صفحه زیر باز شود



ادامه مطلب...
ارسال توسط گروه نویسندگان

 

آموزش محیط کاربری سایت نئوباکس بخش پنجم تا هشتم( تصویر زیر دایره های قرمز رنگ )

بخش پنجم :

1- Upgrade: با این دکمه میتوانید اکانتتان را ارتقاء دهید. مثلاً از استاندارد به طلایی یا به زمرد تغییردهید .

2- Advertise: به کمک این دکمه میتوانیند دراین سایت اقدام به تبلیغات نمائید.

3- Referrals:در صورت سبز بودن این دکمه موجودی کافی جهت اجاره زیر مجموعه دارید و میتوانید نفرات اجاره کنید.

4- Payment:اگر این دکمه سبز باشد موجودی حساب شما به حداقل پرداخت رسیده است و میتوانید پولتان را برداشت نمائید. در حال حاضر حداقل پرداخت دراین سایت 2$ است که به محض درخواست درعرض چند ثانیه به حسابتان واریز خواهد شد.

بخش ششم :در این نمودار تعداد کلیک های روزانه شما به زمان محلی و زمان سرورسایت  نشان داده میشود.

بخش هفتم: دراین قسمت آخرین تاریخچه اکانتتان مثل اجاره ها، پرداخت ها، برداشتها و ... نشان داده میشود.

بخش هشتم :دراین قمست جدیدترین امکانات اضافه شده به سایت و اخبارجهت اطلاع در اختیار شما قرار می گیرد.




ارسال توسط گروه نویسندگان

آموزش محیط کاربری سایت نئوباکس بخش چهارم

دراین بخش جزئیات اکانتتان که شامل موارد زیر طبق تصویر ذیل توضیح داده میشود

 

 1- نشان دادن نوع اکانت یا نوع عضویت  (استاندارد، طلایی یا ...) با  تاریخ ایجاد اکانت  شما

2- Direct : تعداد زیرمجموعه های مستقیم شما را نشان میدهد.

3- Rented : تعداد زیرمجموعه های اجاره ای شمارا نشان میدهد.

4-You :تعداد تبلیغاتی که شما مشاهده کرده اید.

5- Your Referrals :تعداد تبلیغاتی که زیرمجموعه ها یتان اعم از مستقیم وغیر مستقیم مشاهده کرده اند.

6- Main Balance:مقدار پولی که شما در حسابتان دارید.

7- Rental Balance :مقدار پولی که برای خرید زیرمجموعه ، تعویض زیرمجموعه های غیر فعال استفاده خواهید کرد که میتوان با روشهای مختلف مثل واریزاز حساب  Payzaو Main Balance این حساب را افزایش داد

8- Direct Purchases: مقدار پولی که از Main Balance برای اجاره زیرمجموعه یا تبلیغات، به حساب اجاره یا حساب تبلیغات انتقال داده اید (در اصل مقدار پولی که از حسابتان خرج کرده اید) .

9-Point: امتیاز




ارسال توسط گروه نویسندگان

آموزش محیط کاربری سایت نئوباکس بخش سوم( تصویرزیر)

 

 

 

1-Banner: میتوانید برای زیر مجموعه گیری مستقیم یکی ازبنرها را انتخاب و درسایت ویا وبلاگتان قراردهید چون بخش عمده ای از درآمدتان از زیر مجموعه های مستقیم بدست خواهد آمد. 

 2-Statistics: در این بخش با کلیک کردن ،اطلاعات فعالیت کلی اکانتتان با نمودار نشان داده میشود.

3- Personal: قسمتی است  که میتوانید بعد از ثبت نام اطلاعات شخصی اکانتتان را تغییر و یا تعویض نمائید .

4- Advrtisements: اگر سایت یا وبلاگی دارید و علاقه مند به تبلیغ هستید  میتوانید تبلیغات را در این قسمت قرار دهید .

5- Direct : در این قسمت زیر مجموعه های مستقیمتان و اطلاعاتی مثل تعداد کلیکها  در روز و ... قرارگرفته است  (اگه زیر مجموعه مستقیم نداشته باشید این بخش وجودنخواهد داشت )

6-Rented: پس از کلیک کردن این بخش اطلاعات ریز در باره زیر مجموعه های اجاره ایتان دیده میشود.

7-History: دراین بخش تاریخچه اکانتتان از زمان ایجاد تا امروز( شامل زمان ایجاد اکانت، زمان اجاره و تعداد زیرمجموعه های اجاره ای، برداشتهایی که از حساب کردین و ... )را نشان میدهد.

8-Login: تاریخچه ی ورود و خروجتان به سایت را نشان میدهد.

 




ارسال توسط گروه نویسندگان

آموزش محیط کاربری سایت نئوباکس

    بخش دوم( تصویر زیر ) شامل :

 

 1- نام کاربری شما( Account summary) : در این قسمت نام کاربری شما نوشته خواهد شد که با کلیک بر روی آن، به صفحه ی اصلی کاربری می روید در این قسمت اطلاعات کلی اکانت شما مثل در آمد شما ، تعداد کلیکهای شما و زیر مجموعه هاتون ، نوع حسابتون و ...را نشان داده خواهد شد.در بخش سوم جزئیات بیشتر در این خصوص ارائه خواهد شد

2- عدد موجود : دراین قسمت موجودی اصلی حساب شما قراردارد که همانطور که در تصویرمشخص است واحد پولی آن دلار است. هرعمکردی که درسایت باعث افزایش درآمد شما شود ( مانند کلیک کردن آگهی ها، پورسانت زیر مجموعه ها، انجام Mini Jobs ها  موجب افزایش مقدار این رقم می شود).

3- عدد موجود دیگر:این قسمت در حساب Golden) طلایی ) و بالاتر وجود دارد و در حساب های استاندارد موجود نیست. این عدد بیانگر موجودی نوعی حساب خاص است که از آن می توان برای کارهایی مانند ارتقا نوع حساب ( مثلا به طلایی )، گرفتن زیرمجموعه ی اجاره ای استفاده کرد.

4- آیکن آدامک: دراین قست دو نوع مختلف آیکن آدمک وجود دارد که نماد زیرمجموعه های شما می باشند.
با کلیک بر روی آدمک کلاه آبی اطلاعات مربوط به زیرمجموعه های مستقیم ( Direct referral ) را خواهید دید، و اگر روی آدمک کلاه زرد کلیک کنید، اطلاعات مربوط به زیرمجموعه های اجاره ( Rent referral ) ای را مشاهده خواهید کرد.

5-شکل نمودار(Statistics): ین قسمت اطلاعات مختلفی به صورت نمودار های گوناگون به کاربر عرضه می کند. از مهمترین این اطلاعات، می توان به “تعداد کلیک های زده شده توسط زیرمجموعه ها در روزاشاره کرد.

6-شکل آچارو پیچ گوشتی ( Personal settings): مربوط به تنظیمات شخصی خود صاحب حساب میباشد . این قسمت برای تنظیمات مختلف حساب کاربری، مثل عوض کردن ایمیل، ایجاد رمز دوم، تغییرایمیل پی زا و … استفاده کرد. به عبارت دیگر تمامی تنظیمات شخصی دراین قسمت قراردارد.

7-Golden: دراین قسمت نوع حساب کاربری نمایش داده می شود. مثلا در این تصویر نوع حساب کاربری، طلایی است ولی برای شما استاندارد ( Standard ) می باشد.

8-Logout: ازاین قسمت برای خارج شدن ازفضای Neobux وحساب کاربری استفاده می شود. زمانی که کلیک های خود را انجام دادید و یا به هر دلیل دیگر کارتان با نئوباکس به پایان رسید ازاین گزینه برای خروج استفاده کنید.

9-علامت قفل : زمانی که می خواهید حسابتان را به صورت موقتی قفل کنید، از این گزینه استفاده نمائید ولی یادتان باشد برای باز کردن قفل به رمز دوم نیاز دارید و جون رمز دوم برای حسابتان باز نکرده اید بهتر است از این گزینه استفاده ننمائید .

برای شروع هر کار بایستی الفبای آن کاررا آموخت پس با استقامت و صبور باشید و دنبال پست های بعدی بروید




ارسال توسط گروه نویسندگان

 

 

   آموزش محیط کاربری سایت نئوباکس

   اینترنت را بازکرده و درگوگل عبارت  www.neobux.com  راتایپ و سایت مورد نظر راباز نمائید پس از دادن کلمه و رمز عبور صفحه اصلی سایت نئوباکس باز میشود( همانند تصویر ذیل)  که من صفحه فوق را از 1 تا 8 برای سهولت یاد گیری بخشبندی کرده ام که در ادامه توضیحات هر بخش داده خواهد شد .

بخش اول  (تصویر زیر) :شامل

1- View Advertisements: تقریبا مهم ترین قسمت برای شما است. در این بخش شما میتونید تبلیغات را مشاهده و شروع به کسب در آمد نمائید . وقتی تبلیغی برای کلیک کردن وجود داشته باشه یه سری عدد کنار این گزینه نشان  داده میشود که تعداد تبلیغات موجود برای کلیک کردن میباشد. تعداد تبلیغات با توجه به نوع اکانتتان بین 4 تا 15 متغیر است، حداقل تعداد تبلیغ برای اعضای استاندارد 4 تا و برای اعضای طلایی 12 تاست، این تبلیغات هر 24 ساعت ریست میشوند ولی شاید درطول روز هم یه سری تبلیغ اضافی قرار گیردکه میتوانیند روی آنها هم کلیک کنیند.
 توجه داشته باشید شما هر روز باید حداقل 4 تا تبلیغات نارنجی رنگ را کلیک کنید وببینیند تا روز بعد از کلیکهای زیر مجموعه هاتیتان سود برده باشید.

2-Offers : این قسمت یکی از ویژگی های بسیار جدید نئوباکس است که Offer نامیده می شود و شامل سه زیرمنو با عنوان های NeoPoints و NeoCoins و مهمتر از همه Mini Jobs است از هریک از این گزینه ها می توان کسب درآمد کرد البته برای انجام این گزینه ها باید آشنایی خوبی با زبان انگلیسی داشته باشید، ولی توصیه من به شما، گزینه ی Mini Jobs است. در این قسمت وظایف و سوالات تستی در اختیار شما قرار داده خواهد شد و شما با درست انجام دادن وظایف، کسب درآمد می کنید. در پست های بعدی آموزش انجام Mini Jobs ها را در سایت قرار خواهم داد.

3-Chat:در اینجا شما میتونید با افراد آنلاین چت کنیند و سوالاتی که براتیان پیش می آیدرا بپرسید و رفع اشکال نمائید و از تجربیات آنها نیز استفاده کنید. این بخش تا موقعی که حداقل روی 250 تا تبلیغ کلیک نکرده اید باشید فعال نخواهد شد.یادتان باشداین سایت زبان فارسی را پشتیبانی نمی کند.

4- Forum : در این بخش افراد با ملیتها و زبانهای مختلف میتوانند با هم بحث کنند ، سوالاتشان را بپرسند، موفقیتهایشان دراین سایت را به هم نشان دهند و کلا هرجور بحثی که به این سایت مربوط میشود در این فروم انجام میگیرد. این بخش هم برای فعال شدن نیاز به 250 تا تبلیغ دارد. و زبان فارسی را نیز پشتیبانی نمی کند .
5- FAQ : یا همان سوالات متداول، در این قسمت بانک سوالات متداول و رایجی که معمولا برای اکثر کاربران پیش می آید جمع آوری شده و به هر یک از آنها پاسخ داده شده است. می توانید جواب خیلی از سوالات خود را در این قسمت بیابید. البته در پستهای آینده، این قسمت به طور کامل بر روی سایت خواهد آمد.

6- آیکون پرچم: ازاین قسمت برای تغییرزبان سایت استفاده می شود. زبان های مختلفی از جمله انگلیسی، پرتغالی، اسپانیایی، فرانسوی و … وجود دارد.ولی زبان فارسی را پشتیبانی نمیکند.

 

 




ارسال توسط گروه نویسندگان

آموزش فعالیت و کسب درآمد درسایت نئوباکس

 

1- ورود به حساب کاربری درسایت نئوباکس     

    بعد از ثبت نام درسایت نئوباکس برای ورود به سایت باید به صفحه اصلی سایت نئوباکس برویدو روی گزینه Login به معنی ورود کلیک کنیدو پنجره جدیدمثل  تصویر زیر باز خواهد شد  باید یوزرنیم یا نام کاربری و پسوورد یا رمز ورود را وارد کنید. کادر سوم را خالی بگذارید، این برای امنیت بیشتر حسابتان است که یک پسوورد دیگر داشته باشید . اگر هم خواستید فعالش کنید باید وقتی وارد حسابتان شدید، در قسمت تنظیمات یک Secondary password ثبت کنید و همیشه موقع ورود آن را هم وارد کنید. در کادر چهارم حروفی دیده میشود که درروبروی همان کادردرجای خالی تایپ و کلمه  submitبه معنی ورود را کلیک و وارد حساب کاربریتان شوید .در سمت راست صفحه یک کیبور وجود دارده که برای امنیت بیشتر میتوانید برای وارد کردن پوزرنیم و پسوردتان از این کیبورد استفاده نمائید .

به یاد داشته باشید یوزر نیم و پسوورد نوشته شده بایستی همان یوزر نیم و پسوورد ی باشد که در موقع ثبت نام در فرم مربوطه به ثبت رسانده اید .  

 

 




ارسال توسط گروه نویسندگان

آموزش قدم به قدم ثبت نام در سایت نئوباکس ( Neobux)

مرحله اول ثبت نام : اولین مرحله ای که برای شروع کار با Neobux بایدانجام داد، ثبت نام در وبسایت رسمی Neobux میباشد . شما از طریق این سایت  برای ثبت نام راهنمایی میشوید و در لیست مشتریان من در سایت نئوباکس قرار میگیرید. در اینصورت شما از کلیه خدمات اصلی و جانبی ما در این سایت بهره مند خواهید شد. ثبت نام در زبان انگلیسی یعنی Register ، برای ثبت نام ابتدا تاریخ کامپیوتر یا لب تاب راروی تاریخ میلادی وساعت کامپیوتررا  تنظیم سپس اقدام به ثبت نام نمائید . لازم به توضیح است مراحل ثبت نام در همه سایتهای PTC خارجی تقریبا به یک شکل انجام میگیرد، من تک تک مراحل را برای شما بازگو خواهم کرد.

الف - کلیک برروی لینک مربوطه برای شروع ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کرده و در صفحه باز شده بر روی قسمت ثبت نام یا همان Register که در بالای سایت میباشد کلیک کنید( طبق تصویر زیر).

 

 نکته  مهم : در بعضی از سایتهای به جای Register  کلمات زیر را بکار برده اند :

  • Register Account   -Member Login   -  Join -  Join Now-  Join Us – Sign
  • -  UpSign Up Now     Open your account

  

 ب - پر کردن فرم ثبت نام : بعد از کلیک روی گزینه Register  ، وارد یک صفحه جدید میشوید که در واقع فرم ثبت نام میباشد . (شبیه تصویر زیر )

 

 

  درصفحه باز شده با یستی مشخصات خودتان را وارد کنید 

  1- (username) نام کاربری یاشناسه کاربری  ( به دلخواه خودتان میتواند هر چیزی باشد، عدد، حروف، اسم خود تان، فامیلیتان و...)

  2- (password) یا رمز ورود ، بهتر است برای امنیت بیشتررمز ورود ترکیبی ازاعداد و حروف باشد که در کادر مربوطه خواهید نوشت .                              

نکته مهم : بعد از ثبت نام، موقع ورود به حساب کاربری در سایت مربوطه ، سایت از شما Username  و Password را میخواهد . و شما با وارد کردن این دو مورد که در فرم ثبت نام نوشته اید، میتانید وارد حسابتان در همان سایت PTC ( کلیکی )  بشوید. پس فراموش نکنید که موقع ثبت نام در هر سایت PTC یوزر نیم و پسووردی که برای ثبت نام در آن سایت استفاده میکنید را روی یک تکه کاغذ یادداشت تا فراموشتان نشود.

3-(Password confirmation)   تائید پسوورد ، یعنی پسوردی را که انتخاب کرده اید را باید توی همین کادر دقیقا عین همان را وارد کنید منظور تکرار رمز ورود میباشد.

4-( Email) بایدآدرس ایمیل معتبرتان را در قسمت مربوطه وارد نمائید چون بعد ازاتمام ثبت نام، از طرف سایت لینکی به ایمیل شما ارسال خواهد کرد که برای تائید حسابتان باید وارد ایمیلتان شوید و روی آن لینک کلیک کنید تا حسابتان فعال شود.  



ادامه مطلب...
ارسال توسط گروه نویسندگان

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 208806
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آشنایی با تکثیرو پرورش زالوی طبی